Friday, January 22, 2010

22. januar


Fottøy for enhver anledning?
Posted by Picasa

4 comments:

  1. Vis meg dine sko- og jeg skal si deg hvem du er ;-)
    Her var jo noe for enhver anledning, ja!
    ...synes du burde spandert noen LITT større svømmeføtter :-P

    over til det fototekniske:
    artig dokumentar- og fiffig med lys bakfra (selv om jeg har en vag følelse om at det var mer tilfeldig enn planlagt...)
    Til slike gruppefoto bør du sørge for å ha god øyekontakt med alle modellene- noe sier meg at sjøstøvlene i front og sandalene ved siden av de knall oransje løpeskoene ikke var helt "med" idet bildet ble tatt.... mulig du selv var blant modellene og tok bildet med selvutløser?
    Ellers ville jeg anbefale en mindre blender- slik at gutta på bakerste rad også fikk være i fokus ;-)

    mvh
    -Tom

    ReplyDelete
  2. :-)

    Veldig tilfeldig bilde ja, det har du rett i. Spontan ide. QAD utført.
    "Svømmeføttene" er ikke svømmeføtter, men "zoomers": dvs redskap for å trene benspark i spes. crawl, butterfly og rygg. Svømmeføtter blir for store er ikke så bra til det. Til sitt bruk ja, men ikke til svømmetrening. Trur eg :-)

    ReplyDelete
  3. :-)
    ...har sett sånne "zoomers" før ;-) kommentaren var "bare for sjov" ... :-P
    hihi
    -Tom

    ReplyDelete
  4. ...når jeg tenker meg om så har jeg vel vanlige svømmeføtter et sted også.

    ReplyDelete